Vacature: Control Center Medewerker

Vacature Control Center Medewerker (Assistent Logistiek Manager)

Ben jij effectief, doelgericht en vind je het leuk om samen met je collega’s de afdeling Logistiek van ons bedrijf op rolletjes te laten lopen?

Dan hebben wij misschien wel de ideale baan voor jou! Lees verder:

Wat ga je doen?

  • Het in ontvangst nemen en effectief (administratief) afhandelen van goederen van leveranciers.
  • Te woord staan klanten en effectieve afhandeling hiervan.
  • Het in kennisstellen van Logistiek Manager bij afwijkingen van goederen voor verzending/of bij afwijkingen van opgeslagen goederen.
  • Het op effectieve wijze invullen van registratieformulieren/ vervoersbewijzen.
  • Klaarzetten van bestellingen volgens orders.
  • Samen met Logistiek Manager ontwikkelen van een capabel en competent Logistiek team dat werkt volgens de standaarden.
  • Dagelijks informeren bij afdeling orderadministratie naar de uit te voeren orders voor onze klanten.
  • Realiseren en leiden van de logistieke processen aangaande voorraadbeheer, het tijdig en compleet leveren van materialen aan productie, transport, leveringen en retours.
  • Genereren van een consistente kwaliteit dat voldoet aan de gestelde kwaliteitsnormen en specificaties en interventies uitoefenen waar nodig.
  • Onderhouden en verbeteren van de hygiëne van de afdeling Logistiek.
  • Onderhouden en versterken van een veiligheidscultuur door het opvolgen van procedures en werkinstructies.
  • Vervangen van andere collega’s bij ziekte en/of vakantie
  • Rapporteren aan Logistiek Manager en/ of Supply Chain Manager.

 

Wie ben jij?

We zoeken iemand die logisch inzicht heeft, zelfstandig kan werken en van aanpakken weet. Ook werk je nauwkeurig, gedisciplineerd en verantwoordelijk. Veiligheid en kwaliteit staan bij jou van nature op nummer 1. Effectief samenwerken en ondersteuning bieden aan (directe) collega’s en externe contacten is voor jou vanzelfsprekend. Je durft knopen door te hakken en verantwoordelijkheid te nemen voor beslissingen. Bij voorkeur ben je in het bezit van een geldig reachtruck certificaat. Tenslotte beheers je de Nederlandse taal in woord en geschrift goed en ben je bereid volgens rooster ook op zaterdagen te werken.

Wat bieden wij:

  • Het aanbod bestaat uit een uitdagende functie in een moderne, innovatieve bakkerij waar ambacht en automatisering hand in hand gaan.
  • Een jaarcontract met uitzicht op vast dienstverband.
  • Een bovengemiddeld marktconform salaris (Boboli is aangesloten bij de CAO bakkersbedrijf).
  • Een aantrekkelijke pensioenregeling bij het Bakkers Pensioenfonds.
  • 25 vakantiedagen per kalenderjaar op fulltime basis.
  • Gezelligheid op z’n tijd in de vorm van proeverijen, een bedrijfsfeest of activiteiten georganiseerd door de personeelsvereniging.

Enthousiast? Vul dan hiernaast het formulier in of mail direct naar Supply Chain Manager s.langenhuijsen@boboli.nl!

Printen

Reageren op deze vacature



    Werken bij Boboli

    Sinds onze oprichting in 1998 heeft Boboli één doel: iedereen ter wereld laten genieten van de beste handgemaakte mediterrane broden. Iedere dag zijn we daarvoor aan de slag met meer dan 200 vaste medewerkers en vele flexkrachten. Wij werken met elkaar in een innovatieve en internationale werkomgeving.

    Onze collega’s bieden we zoveel mogelijk ontwikkelkansen. Door ambitie te stimuleren, doorgroeimogelijkheden te creëren en diverse opleidingen aan te bieden. Voor studenten is er elk jaar ruimte om af te studeren. Dat geeft meteen scherp zicht op een mooie carrièrestart bij Boboli.

    Help jij mee ons doel te realiseren? Bekijk dan de vacatures of stuur een open sollicitatie!