Vacature: Medewerker Planning
Ben jij van nature een planner die te allen tijde overzicht behoudt en continu werkprocessen wil verbeteren? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Medewerker Planning
De afdeling Planning is de spil van de organisatie en werkt intensief samen met diverse afdelingen waaronder customer service, kwaliteit, productie, inpak, logistiek en technische dienst. De productie planner richt zich op de werkvoorbereiding en het maken van de algehele planning m.b.t. halffabricaat, eindproduct productie en transportplan. Doel van de functie ligt in het minimaliseren van de productiekosten en maximaliseren van de afleverbetrouwbaarheid.
De taken en verantwoordelijkheden van de medewerker planning zijn onder andere:
- Voorraden afstemmen met planning en logistiek;
- Bespreken van knelpunten met leidinggevende en oplossingen voordragen;
- Aanmaken en tijdig afgeven van definitieve productieplanning naar interne afdelingen en uitzendorganisatie;
- Dagelijks overleg met productiemanagers
- Toetsen van gevraagde productievolumes (o.b.v. input over listings, delstings, acties en reguliere verkoop) aan capaciteitsnormen (per lijn) en gepland technisch onderhoud;
- Indelen van (verwachte) volumes per lijn, rekening houdend met meest efficiënte runvolgorde en -grootte;
- bespreken van productieplanning met productie en logistiek.
- Wegschrijven van de lange termijnplanning, vakantieplanning.
- Beheren van listings, delistings, promoties en reguliere verkoop op de lange termijn.
- Overleg met afdeling sales omtrent seizoenspatroon
- Actueel houden van de masterdata in de inkoop en planning systemen;
- registreren van productierealisaties (aantallen, uren, verbruiken d.), analyseren van afwijkingen t.o.v. de planning, verwerken van bevindingen in wekelijkse KPI rapportages.
Kennis en ervaring:
- kennis van softwaresystemen, o.a. Exact, Planningstools, Microsoft Office (o.a. gevorderd niveau Excel)
- Goede beheersing Nederlandse taal, MBO werk- en denkniveau en minimaal 3 jaar werkervaring als allround planner, of een Hbo- opleiding in de richting van logistiek met 1 a 2 jaar
Persoonskenmerken:
- Kan goed met hectiek omgaan, is in staat het overzicht te behouden bij drukte of calamiteiten.
- werkt nauwkeurig, gestructureerd en is in staat de juiste prioriteiten te stellen
- stressbestendig en oplossingsgericht
- effectief in samenwerken en communiceren met interne klanten
Wat bieden wij jou o.a.:
Allereerst de kans op een mooie loopbaan bij Boboli Benelux BV! Onze professionele moderne bakkerij biedt vele uitdagingen en ontwikkelmogelijkheden aan onze medewerkers. Daarnaast vind je bij Boboli:
- Een bovengemiddeld salaris conform CAO Bakkersbedrijf
- 25 vakantiedagen per kalenderjaar op fulltime basis
- Gezelligheid op z’n tijd in de vorm van proeverijen, een bedrijfsfeest, sportieve activiteiten
Enthousiast? Vul dan hiernaast het formulier in of mail direct naar Supply Chain Manager s.langenhuijsen@boboli.nl!
Reageren op deze vacature
Werken bij Boboli
Sinds onze oprichting in 1998 heeft Boboli één doel: iedereen ter wereld laten genieten van de beste handgemaakte mediterrane broden. Iedere dag zijn we daarvoor aan de slag met meer dan 200 vaste medewerkers en vele flexkrachten. Wij werken met elkaar in een innovatieve en internationale werkomgeving.
Onze collega’s bieden we zoveel mogelijk ontwikkelkansen. Door ambitie te stimuleren, doorgroeimogelijkheden te creëren en diverse opleidingen aan te bieden. Voor studenten is er elk jaar ruimte om af te studeren. Dat geeft meteen scherp zicht op een mooie carrièrestart bij Boboli.
Help jij mee ons doel te realiseren? Bekijk dan de vacatures of stuur een open sollicitatie!