Vacature: Manager planning

De afdeling planning is dé spil van de organisatie. Als manager planning dien je in staat te zijn continue de processen en procedures van de afdeling te verbeteren. Hierbij heeft met name de implementatie van een effectief planningssysteem in 2019 prioriteit. Daarnaast staat effectieve samenwerking met zowel interne- als externe relaties centraal in de functie, zodat de productieflow optimaal is, manco’s geminimaliseerd worden en de afdelingsdoelstellingen behaald worden.

Must haves:

  • Minimaal 3-5 jaar ervaring als manager planning of manager bedrijfsbureau (bij voorkeur in de foodbranche)
  • Ervaring met selectie, implementatie en succesvol gebruik planningstools
  • Ervaring in leidinggevende functie
  • Minimaal HBO geschoold
  • Kennis van MRP systemen
  • Zeer ruime kennis van Excel
  • Fulltime beschikbaar (38 uur, 5 dagen per week)
  • Planmatig, proactief en van nature de drive om continue te verbeteren
  • Doorzettingsvermogen en overtuigingskracht
  • Effectief in samenwerking op afdeling- en organisatieniveau

Wat bieden wij:

  • Een carrière bij een succesvol internationaal bedrijf die inmiddels meer dan 100 miljoen broden per jaar produceert
  • Een leidinggevende functie met veel uitdagingen en kansen
  • Een organisatie waar ondernemerschap, innovatie, kwaliteit & veiligheid, flexibiliteit en ontwikkeling onderscheidende waarden zijn.
  • Een jaarcontract met uitzicht op vast dienstverband
  • Een bovengemiddeld marktconform salaris
  • Last but not least: een open cultuur met korte lijnen en aandacht voor gezelligheid in de vorm van o.a. (sport)evenementen, familiedagen en culinaire uitjes

Enthousiast? Mail dan je CV en motivatiebrief naar d.vanvoorst@boboli.nl! Een rondleiding door onze professionele bakkerij maakt onderdeel uit van de sollicitatieprocedure.

Printen
Manager planning

Reageren op deze vacature



    Neem contact op met

    Danielle van Voorst, HR-manager

    Werken bij Boboli

    Sinds onze oprichting in 1998 heeft Boboli één doel: iedereen ter wereld laten genieten van de beste handgemaakte mediterrane broden. Iedere dag zijn we daarvoor aan de slag met meer dan 200 vaste medewerkers en vele flexkrachten. Wij werken met elkaar in een innovatieve en internationale werkomgeving.

    Onze collega’s bieden we zoveel mogelijk ontwikkelkansen. Door ambitie te stimuleren, doorgroeimogelijkheden te creëren en diverse opleidingen aan te bieden. Voor studenten is er elk jaar ruimte om af te studeren. Dat geeft meteen scherp zicht op een mooie carrièrestart bij Boboli.

    Help jij mee ons doel te realiseren? Bekijk dan de vacatures of stuur een open sollicitatie!

    Ewelina

    “Boboli gaf mij de kans om door te groeien van Productiemedewerker naar Inpakmanager.”

    Ewelina Betman, Inpakmanager

    Shiftmanager

    “Open deuren, korte lijnen, ruimte voor zelfstandigheid en samen successen vieren. Dat is voor mij de cultuur van Boboli.”

    Shift Manager